Mijn ratten

Mijn ratten

Berichtdoor Rapalje » 16 Okt 2012, 01:09

Ik heb een groep van 17 vrouwtjesratten, daar komen nog 3 kleintjes bij als ze groot genoeg zijn om bij mams weg te gaan. Ik heb namelijk ook twee nestjes van nu bijna 2 weken, maarliefst 13 baby's per moeder :)

Ik fok voornamelijk agouti (wildkleur, donkerbruin) en cinnamon (lichter warm oranjebruin) en aanverwante kleuren. Zo is mijn rattengroep voor sommigen misschien een beetje saai met veel dezelfde kleurtjes, maar ik ben dol op mijn familie :) een aantal van hen komt uit Engeland, anderen uit een lijn waar ik al jaren aan werk, of een combinatie van die twee.
Het zijn voor mij echt huisdieren en maatjes en er zit ontzettend veel liefde en werk in mijn 'Rapalje'. Voor meer info kun je kijken op mijn website http://www.ratteryrapalje.nl

Hierbij wat random rattenfoto's :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan heb ik ook nog twee Gambiaanse hamsterratten, eigenlijk iets heel anders maar ik zal niet gelijk het hele forum volspammen met topics :)
Het is een exotische soort uit Afrika, ze zien er een beetje uit als ratten maar hebben wangzakken als hamsters en zijn zo groot als dwergkonijnen. Het zijn echt exotische huisdieren dus wild, daarnaast heel intelligent en koppig. Alleen geschikt voor gestoorde mensen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Rapalje
Achatina Fulica
Achatina Fulica

Re: Mijn ratten

Berichtdoor Theraphosa » 17 Okt 2012, 23:08

Ratten altijd leuk , heb ze ook gehad.

die hamsterratten zien er eigenlijk ook best leuk uit! Misschien ook een dier die hier ooit welkom is haha.
Theraphosa
Cepaea hortensis
Cepaea hortensis

Re: Mijn ratten

Berichtdoor lavendula » 30 Okt 2012, 08:29

wist je trouwens dat jou raten bij veele hoog op het lijstje staan om af te nemen.

op een ander forum waar ik lid van ben
zijn er zo ie zo 4 die jou hoog op hun lijstje hebben staan.
kwa ratjes
lavendula
Cepaea hortensis
Cepaea hortensis

Terug naar Overige dieren