[TK] Achatina Fulica

Forumregels
S.v.p de volgende tags gebruiken voor je titel;
[TK] Als je iets verkoopt.
[GZ] Als je iets zoekt.

Gelieve ook niet neerzetten; 'van alles en nog wat te koop', hou je titel kort en duidelijk. Verkoop je meerdere soorten dieren, zet dan enkel neer welke soorten je verkoopt. Is de titel dan te lang? Zet dan neer 'Verschillende dieren' of Verschillende soorten'

Links naar advertentiesites zijn niet toegestaan. Dit forum gaat uiteraard over de verkoop van dieren en toebehoren, niet alledaagse spullen.

[TK] Achatina Fulica

Berichtdoor Saff » 08 Aug 2013, 13:27

Hallo beste mensen. Ik heb mijn Afrikaanse Reuzenslak te koop. Hij is helemaal gratis. Hij is ongeveer 1 of 2 jaar. Ik heb hem ooit gekregen van iemand, en hij verkeerd ook nu in goede conditie.
Waarom ik mijn slak wil verkopen: Uiteraard was ik er hartstikke blij mee, maar kort geleden begon ik me er ineens slecht bij te voelen. Ik heb geen idee waarom, hij is gezond en ik verzorg hem goed. Hij legt eieren en die verwijder ik dan ook, want dat kunnen wij niet kwijt anders... Maar misschien wordt hierdoor dat gevoel veroorzaakt, ik weet het echt niet.
Zijn er mensen die hem willen hebben of misschien iemand kennen die hem wil hebben? Als er interesse is, hoor ik het wel, misschien kan ik hem dan brengen of kan hij worden opgehaald.

Ik hou het voorlopig hier wel bij, als er vragen zijn, stel ze gerust en verder kan ik alleen hopen dat iemand hem wil hebben. ;)

Saff
Saff
Cepaea hortensis
Cepaea hortensis

Re: [TK] Achatina Fulica

Berichtdoor Gizmo » 09 Aug 2013, 23:07

Hee Saff,

Ik heb misschien wel interesse in je slak. Waar kom je vandaan?
Gebruikers-avatar
Gizmo
Archachatina Marginata
Archachatina Marginata

Berichtdoor Saff » 10 Aug 2013, 14:22

Ik kom uit Hellevoetsluis. Geen idee of dat voor jou haalbaar is, maar anders zou brengen wel een optie zijn. Daar komen we nog wel over uit hoop ik.
En als je misschien nog foto's wilt, is dat geen probleem, ik zou ze eventueel kunnen sturen of hier neerzetten als je wilt?
Saff
Cepaea hortensis
Cepaea hortensis

Berichtdoor Saff » 11 Aug 2013, 09:33

DP, maar hopelijk is dat niet zo erg?

Als er nog mensen zijn die mijn slak willen hebben, dat kan nog steeds! Zijn er nog mensen?
Saff
Cepaea hortensis
Cepaea hortensis

Berichtdoor Wilg » 23 Aug 2013, 15:34

Beste,

Ik zou hem graag van je over willen nemen (ik woon in Spijkenisse), ik ben net weer begonnen met het opzetten van mijn slakkenbestand.
Wilg
Cepaea hortensis
Cepaea hortensis

Terug naar Marktplaats