Voorstellen Linda

Voorstellen Linda

Berichtdoor slakkerdeslak » 09 Jan 2015, 18:31

Hallo iedereen,

Ik ben Linda, ik fotografeer graag (vooral dieren), en zat er aan te denken slakken te nemen. Ik heb nog niet zoveel verstand van de beestjes en hoopte hier aan wat meer informatie te komen. Kan je bijvoorbeeld gewoon buitenslakken als 'huisdier' nemen? Of heb je speciale huisslakken?

Ik ga meteen even rondneuzen naar al jullie verhalen.
Gebruikers-avatar
slakkerdeslak
Cepaea hortensis
Cepaea hortensis

Re: Voorstellen Linda

Berichtdoor Gizmo » 22 Feb 2015, 18:05

Hee Linda,

Welkom hier! Heb je nog een voorkeur voor welke dieren je fotografeert (huisdieren, 'wilde' dieren?)

Buitenslakjes kun je prima als huisdier nemen. Ik heb inmiddels verschillende soorten in een bak zitten, en dat gaat prima! Zoals Achatina's, wijngaardslakken, maar ook een paar gewone 'huisslakken'
Gebruikers-avatar
Gizmo
Archachatina Marginata
Archachatina Marginata

Re: Voorstellen Linda

Berichtdoor slakkerdeslak » 24 Feb 2015, 10:46

Hey Gizmo! Super bedankt voor je reactie! Ik was al bang dat dit forum ten einde was, wat jammer zou zijn. Ik ben begonnen met het fotograferen van huisdieren en omdat ik daar zoveel plezier in had ben ik verder gegaan met vogels en konijnen in het bos. Echt 'wilde' dieren daar heb ik nog geen ervaring mee, de dierentuin spreekt me namelijk niet erg aan. Zuid-Afrika staat wel op de planning, dat is namelijk echt een van mijn dromen om daar te mogen fotograferen!

Bedankt ook voor de info over de slakjes, daar heb ik zeker wat aan. Had in de tussentijd zelf ook al wat meer informatie gevonden.
Gebruikers-avatar
slakkerdeslak
Cepaea hortensis
Cepaea hortensis

Terug naar Even voorstellen