Saskia1982

Saskia1982

Berichtdoor Saskia1982 » 22 Okt 2014, 16:25

Hallo allemaal,

Ik ben Saskia, een 32 jarige meid en een echte dierengek.
Samen met mijn man en dochter hebben we onder andere slakken.
Het begon allemaal met hamsters.. Ja hamsters..
Daarmee komen we al jaren in Houten waar de Exoknaag en tegelijkertijd de terrariumbeurs is.
Voor onze dochter op marktplaats hebben we toen eens wandelende takjes gratis kunnen overnemen en via de beurs in Houten en later via internet is deze hobby uitgegroeid tot een totaal van 19 soorten..
Nou hoort voor mij bij het houden van dieren automatisch in dat je je ook goed inleest en hierin zijn forums ideaal, dus dan ben je actief op wandelende takken forums.
Ik had Peter al een paar keer gehoord dat hij de slakken op de terrariumbeurs wel heel boeiend vond, dus toen ze heel toevallig werden aangeboden op het wandelende takken forum zijn we ze gaan halen.
Achatina Fulica hebben we nu.

Daarnaast hebben we ook nog appelslakken in: Wit, geel, blauw, groenachtig, bruin, bruin gestreept, paars en paars gestreept.
Enkele oranje tyloslakken en mijn dochter heeft nog enkele gewone tuinslakken (Cepaea nemoralis).
Tot slot dan nog russische en chinese dwerghamsters, kleurmuizen, katten, hollandse krielen, 19 (ok 20 komt eraan) soorten wandelende takken/bladeren en vissen
Saskia1982
Cepaea hortensis
Cepaea hortensis

Terug naar Even voorstellen