Zoals jullie vast wel hebben gemerkt, ben ik de afgelopen maanden minder actief geweest.
Er zijn op dit moment nogal wat dingen in mijn privéleven waardoor ik vrij weinig tijd over houd om het forum in de gaten te houden.
Aankomende juli verwachten wij een kindje en zitten we midden in een verhuizing. Daarbij zijn wij ook druk bezig met een eigen bedrijf op te starten en dat neemt erg veel tijd in beslag. Het forum zal ondertussen gewoon doordraaien en af en toe worden gecontroleerd op technische fouten. Verder hebben we de moderators die een oogje in het zeil houden of alles nog wel gaat zoals het hoort.
Privéberichten komen bij mij tegenwoordig in mijn privémailbox, dus als er iets dringend moet worden opgelost kun je hiervoor een privébericht naar mij sturen. Let wel dat het gaat om het technische aspect van het forum. Problemen met andere leden kunnen bij de moderators worden gemeld.
Ik hoop dat ik jullie nu voldoende op de hoogte heb gesteld. Mochten en vragen zijn, kun je die kwijt in dit topic.