Als je wortel raspt kunnen ze het beter eten , een stuk wortel is vaak te hard, en kunnen ze er niks afraspen.
Verder geef ik kippelegkorrel geweekt met water, vinden ze heerlijk.
Visvoer vinden ze ook lekker

En natuurlijk sepia.
Groet Tanja.
Bianca schreef:Kippen legkorrels, kool, appel en sla heb ik ze al gegeven.
Ik heb mijn slakjes pas een paar dagen, maar ze lijken niet van het sepia te eten...
love_western schreef:Tomaat en komkommer vooral. Daar is Spuk helemaal gek van.
Daarnaast sla, appel, geweekte kattenbrok en af en toe van die gedroogde larfjes (schildpaddenvoer) Deze tip kreeg ik van een kweker uit het buitenland. Deze heeft heel veel soorten slakken. Heb haar ook op facebook en de prachtigste slakken komen voorbij. Wil zeker eens slakken bij haar vandaan halen (nouja laten verzenden)
MellyBVB schreef:love_western schreef:Tomaat en komkommer vooral. Daar is Spuk helemaal gek van.
Daarnaast sla, appel, geweekte kattenbrok en af en toe van die gedroogde larfjes (schildpaddenvoer) Deze tip kreeg ik van een kweker uit het buitenland. Deze heeft heel veel soorten slakken. Heb haar ook op facebook en de prachtigste slakken komen voorbij. Wil zeker eens slakken bij haar vandaan halen (nouja laten verzenden)
Haha wat apart. Ik er nog nooit van gehoord dat zij gedroogde larfjes eten...Misschien ook maar eens proberen? Wat is haar Facebook? Zou ze graag eens willen zien:)
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten